05 jaanuar 2011

Meediareklaamituru langus peatus kolmandas kvartalis

TNS Emori uuringu kohaselt oli eelmise aasta kolmandas kvartalis Eesti meediareklaamituru maht 218 miljonit krooni ehk ligikaudu sama suur kui aasta tagasi.


Tänavu esimeses kvartalis oli meediareklaamituru maht samuti 218 miljonit ja teises kvartalis 294 miljonit krooni. Esimeses kvartalis oli langus aastases võrdluses ligi 19 protsenti ja teises kvartalis ligi kaheksa protsenti.

Kui aasta esimesel poolel sai kõige suurema osa reklaamist televisioon, siis kolmandas kvartalis oli suurima mahuga reklaam ajalehtedes - ligi 63 miljonit krooni. Televisiooni arvele langes samal ajal reklaamist 61 miljonit, interneti arvele 34 miljonit, raadio arvele 25 miljonit, välireklaami arvele 23 ja ajakirjade arvele 12 miljonit krooni.