07 jaanuar 2011

Reklaami ja interneti tulevik

Novaator vahendab ajalehe The Guardian ennustusi, kuidas maailm järgneva 25 aasta jooksul muutub. Toome oma tegevusvaldkonnast välja reklaami ja interneti muutused.


Reklaam: paljusid asju hakatakse müüma harilikes pakendites

25 aasta pärast on tõenäoliselt müügil palju tooteid, mida ei ole lubatud reklaamida, sest valitsused on selle tulenevalt toote terviseriskidest või keskkonnamõjudest lähtudes ära keelanud. Seega on müügil palju erinevaid tooteid lihtsates pakendites, kuhu on lihtsas kirjas trükitud ainult toote nimetus.

Reklaamitööstust mõjutab samuti ka interaktiivsete lahenduste ja multimeedia jätkuv pealetung.

Internet: kvantarvutus on meie tulevik

Tänase interneti vallutab turvalisem, kontrollitavam ja paremini turustatav probleemilahendustele keskendunud infovoog, mille on loonud pragmaatiliselt mõtlevad inimesed.

Facebook ja Apple on ühed näited, mis suruvad meile peale nende tingimustel toimuvat infovahetust. Wikileaksi näol on tegemist alternatiivse liikumisega, mille eesmärgiks on egalitaarne ja vaba võrgustik. Tulevik näitab, kes ellu jääb.

Aastaks 2035 on internet kui suures osas üksikute arvutite poolt ligipääsetavatest kodulehekülgedest koosnev võrgustik kauge minevik.

Loe lisaks Novaatori veebilehelt www.novaator.ee/ET/uhiskond/ettekuulutused_jargnevaks_25_aastaks