24 jaanuar 2012

Selgusid neljanda kvartali parimad lehereklaamid

Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid kolm parimat ajalehtedes mullu neljandas kvartalis ilmunud reklaami, aasta parim reklaam selgub veebruaris.


Kolm parimat on:
- Rademari reklaam "Ajab vanad kadedaks". Meedia – ja loovagentuur on Tabasco. (Vaata)

- Saaremaa Lihatööstuse reklaam "Suluseis?", mille agentuuriks on Brilliant. (Vaata)

- LHV jalgpallikaardi reklaam. Reklaami kujundas Ronald Truvee LHV-st. (Vaata)

Eesti Ajalehtede Liit valib aasta parimat reklaami juba teist aastat. Auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat (kui reklaam pole valminud loovagentuuris).

Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne. Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum. Konkursil võivad osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.

EALL liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valib igas kvartalis välja kolm parimat, mis kõik pääsevad finaali. 12 finalisti seast valib võitja žürii, kuhu kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja ja ekspert. Žürii, mis valib välja 2011. aasta parima ajalehes ilmunud reklaami, koguneb veebruaris.