16 aprill 2012

Eesti Lugejauuring kinnitab printmeedia atraktiivsust reklaamikanalina

Valminud Eesti Lugejauuring kinnitab taaskord, et ajalehed ja ajakirjad on jätkuvalt atraktiivne reklaamikanal.
Enim loetakse ajalehte Postimees, millel oli 2012.aasta I kvartalis 202 000 lugejat. Järgnes Õhtuleht 163 000 ning Maaleht 113 000 lugejaga. Neljandal kohal on nädalaleht Eesti Ekspress 88 000 lugejaskonnaga ning viiendal Eesti Päevaleht, millel 87 000 lugejat.

Esikümnesse mahtusid veel Kroonika (79 000), Kodu ja Aed (73 000), Eesti Naine (68 000), TV/Teleleht (59 000) ning Naisteleht (59 000).

Eesti Lugejauuringu eesmärk on mõõta kvartaalselt trükimeedia väljaannete lugejaskonda Eesti elanike seas. Eesti Lugejauuringu raames küsitles Turu-Uuringute AS esimeses kvartalis ligi 2000 inimest. Uuring hõlmas enamikku Eestis ilmuvatest ajalehtedest ja ajakirjadest.