07 september 2012

Eesti meediareklaamituru I poolaasta käive oli 36,63 miljonit eurot


TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta teisel kvartalil 20,98 miljonit eurot, mis eelmise aasta sama aja 20,43 miljoni euroga võrreldes andis tulemuseks ca 3% tõusu. Esimene poolaasta tervikuna näitas aga minimaalset, 0,3% langust.


2011. aasta algusest kaardistab TNS Emor ka otsepostireklaami, mille lisamine traditsioonilistele meediareklaami näitajatele annab laiema pildi reklaamikäivetest ning seega I poolaasta laiendatud summaarseks turumahuks ca 40,35 miljonit eurot. Laiendatud turuvaate võrdluses oli muutus aastataguse ajaga 0,4% kasvu.

Meediatüüpidest oli teises kvartalis suurimas kasvutrendis uue meediatüübina kaardistatav otsepost (39,9%), aga ka välimeedia (9,3%), ajakirjad (7,5%) ning ootuspäraselt ka internet (5,9%). Ajalehed, tele- ja raadioreklaam jäid aga sisuliselt eelmise aasta sama ajaga võrreldavale tasemele.

Loe edasi TNS Emor lehelt