19 august 2014

Hilissügisel alustab eesti keeles ilmumist ülemaailmselt tuntud ajakiri Hello!

Hilissügisel alustab ilmumist verivärske eestikeelne meelelahutusajakiri
Hello! Õigupoolest on tegemist kohaliku versiooniga ajakirjast, mis
tähistab tänavu juba oma 70ndat sünnipäeva. Ajakiri alustas ilmumist
Hispaanias 1944. aastal nime ?Hola! all, 1988. aastal ilmus esmakordselt
Suurbritannia versioon Hello! Tänaseks on see üks enim loetud ajakirju
maailmas, mida antakse välja 30 ja mis levib 120 riigis.



Ajakirja Hello! annab välja AS Postimees ning selle peatoimetaja on Heili
Klandorf, kelle sõnul võib piltlikult öelda, et Hello! on kvaliteetne
kuukiri, mis aga hakkab ilmuma kord nädalas.

"Tegemist on elegantse, intelligentse ja positiivse ajakirjaga, mis ei
alanda oma lugejaid odava klatši ja kuulujuttude jahtimisega. Hello! on
tugeva pildikeelega kvaliteetne ajakiri, mis kajastab Eesti lugejate jaoks
tuntud inimeste pulmasid, laste sünde, armumisi, koduloomisi ja teisi
isiklikku elu muutvaid sündmusi nii Eestist kui välismaalt ning kogub kokku
uudised kuninglikest peredest, arvamusliidritest, põnevatest inimestest ja
elustiilidest," räägib Klandorf. "Hello! on kvaliteedimärk, mille veergudel
lugejatega oma lugusid jagada on positiivne kogemus ning Hello! teeb kõik
selleks, et hoida ja kaitsta neid inimesi, kes meid oma ellu lasevad,"
lisab ta.

AS Postimees vastutav väljaandja Mart Luik lisab, et Hello! toob vaprate ja
ilusate maailma lugejale kätte, olles mitmete teiste väljaannetega
võrreldes vähem hinnanguline ning sündides koostöös oma lugude
kangelastega. "Ta ei ole kuri, ta on pigem oma portreteeritavatega heades
sõbralikes läbisaamistes olev väljaanne ja see on oluliseks eelduseks, et
teda ka lastakse sinna, kuhu mõnda enam ei lubata."

Üleilmne bränd tähendab lisaks kohalikule materjalile ka üleilmset sisu,
sest Eesti Hello!-le on kättesaadavad ka kõigi teiste riikide Hello!-de
kõik materjalid. Ajakirja hakkab neist materjalidest jõudma kultuuriliselt
lähedane või see, millega me tihedalt kokku puutume, märgib Luik. «Hello!
üks edu aluseid on ka väga hea kvaliteediga fotod. Kvaliteetseid fotosid
toetab teistest kohalikest ajakirjadest veidi suurem formaat, mis piltidele
rohkem hingamisruumi annab,” lisab Luik.

Eestikeelse Hello! ilmumist tervitab ka Hello! ja ?Hola! direktor-toimetaja
Isabelle de Courson: "Meil on väga hea meel, et Eesti ühineb Hello! ja
?Hola! suure perega, millel on juba üle 20 miljoni lugeja üle maailma ning
et Eesti lugejad saavad koos meiega tähistada ilusat elu parimate
üleilmsete uudiste, kõige mainekamate eksklusiivlugude, inspireerivaimate
artiklite ja mõjuvõimsaimate fotode kaudu nii Eestist kui välismaalt."

Klandorfi sõnul on Hello! eelkõige suunatud inimesele, kes peab lugu nii
endast kui ka teistest, on empaatiavõimeline ja hooliv. "Kindlasti leiavad
Hellost! kaasakiskuvat ja mõtlemapanevat nii mehed kui naised, kes soovivad
saada kvaliteetset meelelahutust ning olla kursis maailmas olulisi niite
tõmbavate inimeste isiklike mõtete, saavutuste ja püüdlustega."

"Hello! ilmuma hakkamine Eestis saab olema värske tuulepuhang Eesti
meelelahutusajakirjade turunišis," usub Klandorf, "kuigi Eesti on
rahvaarvu poolest selle ajakirja kõige väiksem turg, arvan, et Eesti lugeja
on oodanud Hello! moodi ajakirja juba mõnda aega. Eesti
meelelahutusajakirjandus on liialt enesekeskne ja mõneti maailmale suletud.
Hello! kavatseb selgelt eristuda. Eksklusiivsed nüansirikkad
fotoreportaažid ja portreelood nii Londonist, Cannes’st kui Los Angeles’ist
toovad maailma meie lugejatele koju kätte."

Kaheksa aastat Eesti juhtiva telekanali Kanal 2 suhteid korraldanud
Klandorf märgib, et võtab Hello! peatoimetaja kohale asumist kui väga
vastutusrikast ja põnevat väljakutset, millest loodetavasti võidavad lõpuks
kõik. "Leian, et see ajakiri on nagu kaunis, põnev, nutikas ja tegus naine,
kuid igas riigis on ta veidi isemoodi. Mul on hea meel, et mind on
usaldatud tema nägu leidma ja looma siin Eestis."

Miks aga uue ajakirja käivitamine üldse ette võeti? "Postimehe ja Eesti
Meedia nägemus on, et me peaksime olema esindatud kõigis põhilistes
meedialiikides," selgitab Luik, "kuivõrd ajakirjade sektorist oleme
ajutiselt väljas, siis me leidsime, et see pole ikka õige, et tuleb
ajakirjade segmenti natuke konkurentsi juurde tekitada"

"Suuretiraažilise nädalakirja lansseerimine on kindlasti väga jõuline samm
Postimehe poolt, mis elavdab turgu. Postimees on finantsiliselt heal järjel
ja on valmis investeerima. Usun, et Hello! saab paljudele Eesti lugejatele
lemmikajakirjaks, mille saabumist oma postkati iganädalaselt oodatakse,"
räägib Luik.